lauantai 27. joulukuuta 2008

Hämeenlinnasta

Tälläisia ihanuuksia paljastui Hämeenlinnan nukkiskerhon Joulu swapista. Mä niin tohkeissani aukasin pikkupaketteja etten enään osaa sanoa mikä oli keneltäkin.
Kranssi koristaa Mairen ovea.
Tässä Maire poseeraa uusissa vetimissä.

Loput Joulukalenterin luukut

On mukamas ollut niin kiire ettei ole blogia kerennyt päivittämään, ainakin osittain saa kyllä syyttää laiskuutta.
Tässä loput ihanuudet jotka luukuista paljastui, järjestyksestä en ole ihan 100 % varma.
17. Huovutusvillaa

18. Kulho 19. Kannu ja pesusoikko 20. Jakkara

21. Tamineet tonttuiluun
22. Kannu
23. Pitsipeitto
24. Kulho ja herkkuja

tiistai 16. joulukuuta 2008

Vähän omiakin tekeleitä

Pieniä oon vähän räpeltänyt itsekkin, Hajusintti ja piparikakkutalo, joulutähdestä en sitten millään saanut aidomman näköistä, höh.
Linnut ja ruukut on kirppari ostoksia.

Luukut 11 - 16

Menin jo sekasin mikä oli minkäkin päivän paketti, joten tässä yhteiskuva.

keskiviikko 10. joulukuuta 2008

Joulukalenteri jatkuu..

Lisää ihanuuksia Terhiltä
4. Pikkulipasto
5. Askartelu matskua
6. Pitsiliina ja joku josta tulee jotain
7. Pari kassia
8. Kuusenkoristeita
9. Pöytätabletteja
10. Kukkia

keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Enkelikello

Viime vuonna katselin kateellisena muiden tekemiä ihania enkelikelloja mutta mun hyppysillä ei niin pieniä enkeleitä saa aikaiseksi kun ois tarvittu joten se sitten jäi..

..mutta..

.. tadaa, doloreksista hankituilla enkeleillä sain sen nyt tehtyä, ois kyllä saanut olla vieläkin pienempi mutta aika hyvä tuli kuitenkin.

Ostoksia

Lohtusoppailua kun en päässyt nukkismarkkinoille.
Tätä kirjaa olin selaillut kaverilla ja sen perusteella tein ostopäätöksen mutta ei sitten ehkä ollutkaan niin kauheen hyvä.
Tämä on ihana, on kiva katsella taitavien tekijöiden aikaansaannoksia, meinaa tulla inspis..
Tää on kanssa ihan ok.
Doloreksista: pari hajuvesipumppua on jo käytetty.

Joulukalenteri

Terhin kanssa vaihdettiin joulukalenteita..
1. Pieni naulakko vaikkapa pyyhkeille.

2. Pannumyssy ja vähän luettavaa.
3. Pöytälamppu.

Sika = kinkku = enkeli?

Pistin sittenkin porsimukselle ohjeen omat koivet kun en parempiakaan keksinyt ja samalla possu sai siivet, eli oisko viime vuoden joulukinkusta tullut enkeli.

sunnuntai 23. marraskuuta 2008

Äijälle kampetta

Nyt on Äijä ollut työn alla, joulujuttujen lisäksi. Äijä sai naulapussin ja lippalakin.
Sekä pienen hyllyn, herätyskellon
ja tälläsen.

tiistai 28. lokakuuta 2008

Holtsut

Eilen oli Hämeenlinnan nukkiskerho jonka aiheena oli kengät. Töitten takia en päässyt mukaan mutta yön hiljaisina tunteina sain aikaiseksi hollannikkaat Äijälle.

perjantai 19. syyskuuta 2008

Tilda neiti

Hyvänen aika, on meinannut unohtua esitellä uusin Tilda neiti, nimeltään Kevät. Ajatuksena on tehdä muutkin vuodenajat.

tiistai 9. syyskuuta 2008

Kuva pläjäys

Mineily on nyt jäänyt vähä vähemmälle, laiskuutta, saamattomuutta ja olen vähän sisutellut ja remontoinut isommas koos mutta jotain pienen pientä kuitenkin olen aikana saanut aikaiseksi.
Nauharullia ompelimoon...
Mairelle herätyskello ja kenkälankkia...
Mairen kirjahylly ja vuodesohva saivat uuden värin...
Maire säilyttää tulevia vaatteitaan ja ehostusvälineitä tässä matka-arkussa...
Muutama matkalaukku...
Talvipakkasille huopikkaat...
Pyykki- ja leipäkorit...
Pihalle kukkia...

lauantai 28. kesäkuuta 2008

Terhin kaa

Nukkiskaveri Terhin kaa tehtiin yhdessä verhoja, hankalampi juttu kuin ensi luulemalta uskois. Ei se ompeleminen ole ongelma vaan miten niistä sais luonnolisen näköiset / laskeutuvat. Tän parempaa en saanut aikaiseksi vaikka poimuttamisessa on käytetty tärkkiä, liimaa, tärkkiä ja liimaa ja taas vähän lisää liimaa. Pitsikappakin on kyllä vähän turhan onneton naru.
Jotain pientä olen saanut tehtyä, mm. narukerän teline jossa sakset keskellä pystyssä.
Sit vähä söpöstelyä, nää löytyi läheisestä askartelukaupasta.

Sontsia

Hy-Ri kerhossa Sallan luona tehtiin sateenvarjoja jäätelöannoskoristeista vai mikä niitten oikea nimi nyt onkaan. Punaisen ja sinisen tein kerhossa ja kukalliset kotona, yksi ruoto odottaa vielä kangasta ja melkein kaikki hantaakeja.

sunnuntai 22. kesäkuuta 2008

Terveiset Lahden markkinoilta!

Terveiset tulee vähän myöhässä mutta kuitenkin.. Hy-Ri kerhon kanssa mentiin porukalla tai paremminkin osa porukalla, meitä oli Tarja, Taru, Terhi ja mä ja kivaa oli.

Wooperin astioita piti tietenkin hankkia, on ne vaan niin ihania.
Vähän lasitavaraa ja muuta koristetta..
.. lisää pientä ja tarpeellista.Tätä silitysrautaa olen tahtonut jo kauan.Ja vähän rakennustarvikkeita.