Terveiset tulee vähän myöhässä mutta kuitenkin.. Hy-Ri kerhon kanssa mentiin porukalla tai paremminkin osa porukalla, meitä oli Tarja, Taru, Terhi ja mä ja kivaa oli.
Wooperin astioita piti tietenkin hankkia, on ne vaan niin ihania.

Vähän lasitavaraa ja muuta koristetta..

.. lisää pientä ja tarpeellista.

Tätä silitysrautaa olen tahtonut jo kauan.

Ja vähän rakennustarvikkeita.
