lauantai 28. kesäkuuta 2008

Sontsia

Hy-Ri kerhossa Sallan luona tehtiin sateenvarjoja jäätelöannoskoristeista vai mikä niitten oikea nimi nyt onkaan. Punaisen ja sinisen tein kerhossa ja kukalliset kotona, yksi ruoto odottaa vielä kangasta ja melkein kaikki hantaakeja.

Ei kommentteja: