perjantai 7. tammikuuta 2011

keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Sähkärinä osa 2

Intopinkeenä, varmana omista loistavista sähkärin taidoistani aloin sitten sähköistämään koulua ja Mairen huushollia. Talossa on yhteensä toistakymmentä valoa ja muutama pistorasia.
Äherrys, äherrys...
...tässä on lopputulos, yksi valo ja yksi pistorasia toimii.Eli uusiks meni.

maanantai 3. tammikuuta 2011

Sähkärinä

Hiljasta on blogissa ollunna...
Ihan pakko on nyt esitellä, minussa elää pieni sähkäri. Olen aikojen saatossa keräillyt mm. kirppiksiltä Lundbyn valoja ja Äijän mökin valaistus on niistä koottu, vähän olen ylpee itsestäni.
Mökin valot on hämärässä ihana tunnelmalliset mutta minkään kokoista kuvaajaa ei minusta kyllä löydy, en saa enään ilman salamaa onnistumaan yhtään kuvaa, aina ne tärähtää, on jotenkin sumeita ym. ym.
Privaatti puoli, puuttuu vielä petivaatteita, harrastus tarpeita ym.
Takka näköjään savuttaa kun nurkat on niin noessa.
Kyökki on ainakin pöytää ja tuoleja vailla, verhot ja matotkin vois olla aika mukavat.
Muumitalo ei liity Äijään mitenkään, on muuten vaan laitettu näytille.