perjantai 6. elokuuta 2010

Edistystä

Pieni korjaus edelliseen postaukseen: Markkinoilta tuli ostettua ihania juttuja mutta muiden plokeissa on esitelty vaikka mitä ihanuuksia joita minäkin olisin halunnut...

Mutta Forssan reissu poiki sentään pienen inspiksen, tässä uusimpia tekeleitä.

Lekuri / apteekki sai vähän välineistöä.
Purkissa iilimatoja, lääkäri suosii vanhoja perinteisiä parannuskeinoja.
"Puutarhassakin" on tapahtunut (puu esittää pihlajaa).
Samat riesat niin isos kun pieneskin koos, voikukka kasvaa vaikka kiven kolossa.
Äijä, entinen merimies ja kalastaja, on saanut uudet kalastus vermeet.
Katselee niin haikeena kauas ulapalle, merille tekisi mieli.
Mitenhän totä äijää sais vanhennettua, näyttää ihan pojan nappulalta vaikka on
mies parhaassa iässä n. 70 v.