Jossain nukkis-sivuilla (en muista missä) oli nukkekotiin tehty tälläinen neulatyyny ja sellaisenhan minäkin halusin yrittää tehdä. 
Olen muuten aika tyytyväinen lopputulokseen mutta olisi saanut olla vähän pienempi, nyt korkeutta 2,5 cm.
Keksin mielestäni hyvän idean tehdä lankarullia: pumpulipuikon varsi pätkitään sopivan mittaisiksi paloiksi ja päätä kuumennetaan ja litistetään jotain vasten. Varoitus! kuumennettu/sulatettu pää on tosi kuuma, siinä voi polttaa itsensä jos ei ole varovainen.
