lauantai 8. maaliskuuta 2008

Kerhossa

Hämeenlinnan nukkiskerhossa tehtiin koreja, mulla se jäi taas sen verran päälle että tein niitä muutaman vielä kotona.
Kerhossa oli kivaa ja porukka vaan lisääntyy ja sitten vielä lahjukset päälle, mä sain Hannan virkkaaman ihanan liinan ja kastelukannun jonka maalasin hopeella ja luovutin kuikelolle Tildalle, sen kädet kaipas jotain tekemistä ja on kuin tehty sitä varten.

Ei kommentteja: