lauantai 28. kesäkuuta 2008

Terhin kaa

Nukkiskaveri Terhin kaa tehtiin yhdessä verhoja, hankalampi juttu kuin ensi luulemalta uskois. Ei se ompeleminen ole ongelma vaan miten niistä sais luonnolisen näköiset / laskeutuvat. Tän parempaa en saanut aikaiseksi vaikka poimuttamisessa on käytetty tärkkiä, liimaa, tärkkiä ja liimaa ja taas vähän lisää liimaa. Pitsikappakin on kyllä vähän turhan onneton naru.
Jotain pientä olen saanut tehtyä, mm. narukerän teline jossa sakset keskellä pystyssä.
Sit vähä söpöstelyä, nää löytyi läheisestä askartelukaupasta.

Sontsia

Hy-Ri kerhossa Sallan luona tehtiin sateenvarjoja jäätelöannoskoristeista vai mikä niitten oikea nimi nyt onkaan. Punaisen ja sinisen tein kerhossa ja kukalliset kotona, yksi ruoto odottaa vielä kangasta ja melkein kaikki hantaakeja.

sunnuntai 22. kesäkuuta 2008

Terveiset Lahden markkinoilta!

Terveiset tulee vähän myöhässä mutta kuitenkin.. Hy-Ri kerhon kanssa mentiin porukalla tai paremminkin osa porukalla, meitä oli Tarja, Taru, Terhi ja mä ja kivaa oli.

Wooperin astioita piti tietenkin hankkia, on ne vaan niin ihania.
Vähän lasitavaraa ja muuta koristetta..
.. lisää pientä ja tarpeellista.Tätä silitysrautaa olen tahtonut jo kauan.Ja vähän rakennustarvikkeita.