Nukkiskaveri Terhin kaa tehtiin yhdessä verhoja, hankalampi juttu kuin ensi luulemalta uskois. Ei se ompeleminen ole ongelma vaan miten niistä sais luonnolisen näköiset / laskeutuvat. Tän parempaa en saanut aikaiseksi vaikka poimuttamisessa on käytetty tärkkiä, liimaa, tärkkiä ja liimaa ja taas vähän lisää liimaa. Pitsikappakin on kyllä vähän turhan onneton naru.
Image Transfers using Omni Gel – Tips & Tricks!
15 tuntia sitten