lauantai 31. tammikuuta 2009

Sekalaisia

Enpä oikeen mitään ole saanut aikaiseksi: pari kannua lisää, HYRI- kerhossa on meillä on ollut koko talven teemana kylpyhuone ja sinne tarvikkeita; viimekerralla tein pari hiusharjaa. Vaaka on kirppislöytö ja tuolin on eksä tehnyt joskus vuosia sitten.

Ajan patinaa

Löysin tälläisen ohjelman millä valokuvista saa ihanan vanhan näköisiä.Kuva Mairesta työntouhussa, opettajana.

keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Emalia + känttyjä

Tein muutaman kannun kartongista, noihin sinisiin tykästyin kovasti.
Nyt on kannuja joka lähtöön, vähän romattisempia versioita on koristeltu kiiltokuvilla. Ämpärin malli on matkittu Rosylta.
Massailu on kivaa olen siinä vaan tosi onneton, multa puuttuu värisilmä tai jotain, kaikesta mitä teen tulee kumman värisiä mutta nää leivät onnistu kyllä ihan hyvin ehkä aavistuksen liian keltaisia mutta multa loisto suoritus.

maanantai 5. tammikuuta 2009

Pientä ja tarpeellista

Mairelle muutama kapuska, ehkä tästä joutaa jokunen Äijällekin ja lisää huushollitavaraa Maire sai keittiöön munahyllyn
Kahvimyllystä on "hävinnyt" lasinen alaosa eli multa ei löytynyt sellaista kulmikasta kirkasta helmeä, tämä taitaa mennä Äijälle kun Mairen seinälle ei mahdu. Lakasinkone on aika tuhrusen näköinen, kuvat paljastaa ikäviä yksityiskohtia mitä ei livenä näy.