maanantai 5. tammikuuta 2009

Pientä ja tarpeellista

Mairelle muutama kapuska, ehkä tästä joutaa jokunen Äijällekin ja lisää huushollitavaraa Maire sai keittiöön munahyllyn
Kahvimyllystä on "hävinnyt" lasinen alaosa eli multa ei löytynyt sellaista kulmikasta kirkasta helmeä, tämä taitaa mennä Äijälle kun Mairen seinälle ei mahdu. Lakasinkone on aika tuhrusen näköinen, kuvat paljastaa ikäviä yksityiskohtia mitä ei livenä näy.

3 kommenttia:

Lotte kirjoitti...

Aivan ihania juttuja! Ihailen usein juttuja sivuillasi, mutta kommentoiminen on vähän vaikeaa, kun vaatii aina kirjautumisen erikseen. Olisiko mahdotonta lisätä tuonne alas myös se url-vaihtoehto :)

: kirjoitti...

Kiitos Lotte vierailusta ja tietenkin kommentista, en ole edes huomannut tuollaista kirjautumisjuttua. En kauheasti ole perehtynyt noihin asetuksiin mutta tein jotain joka toivottavasti helpottaa käyttöä.

Anonyymi kirjoitti...

Vau, kiitos! Olen tosi monesti kirjoittanut kommentin ja sitten en ole sitä yrityksistä huolimatta saanut millään läpi. Nyt onnistuu helpommin :D

Ihania pikkujuttuja olet tehnyt! Juuriharja on aivan syötävän suloinen ;D