keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Emalia + känttyjä

Tein muutaman kannun kartongista, noihin sinisiin tykästyin kovasti.
Nyt on kannuja joka lähtöön, vähän romattisempia versioita on koristeltu kiiltokuvilla. Ämpärin malli on matkittu Rosylta.
Massailu on kivaa olen siinä vaan tosi onneton, multa puuttuu värisilmä tai jotain, kaikesta mitä teen tulee kumman värisiä mutta nää leivät onnistu kyllä ihan hyvin ehkä aavistuksen liian keltaisia mutta multa loisto suoritus.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Oi, noi kannut on tosi kauniita! Ja leivät aivan uskomattoman aidon näköisiä!