Tein muutaman kannun kartongista, noihin sinisiin tykästyin kovasti.

Nyt on kannuja joka lähtöön, vähän romattisempia versioita on koristeltu kiiltokuvilla. Ämpärin malli on matkittu
Rosylta.

Massailu on kivaa olen siinä vaan tosi onneton, multa puuttuu värisilmä tai jotain, kaikesta mitä teen tulee kumman värisiä mutta nää leivät onnistu kyllä ihan hyvin ehkä aavistuksen liian keltaisia mutta multa loisto suoritus.
1 kommentti:
Oi, noi kannut on tosi kauniita! Ja leivät aivan uskomattoman aidon näköisiä!
Lähetä kommentti