Enpä oikeen mitään ole saanut aikaiseksi: pari kannua lisää, HYRI- kerhossa on meillä on ollut koko talven teemana kylpyhuone ja sinne tarvikkeita; viimekerralla tein pari hiusharjaa. Vaaka on kirppislöytö ja tuolin on eksä tehnyt joskus vuosia sitten.
3 kommenttia:
How did you made this cans?
Out of paper, and do you have a pattern ?
Very nice indeed!
Paula Doeven
Holland
Tuo punainen kannu on todella kaunis, itsekin teen kannuja mutta en osaa tuollaista nokkaa tai siis yläosaa laitta, miten olet sen tehnyt?
Terveisin Tellu
http://riitta.vuodatus.net/
Aivan ihania nuo sinun kannusi!!
Lähetä kommentti