Lohtusoppailua kun en päässyt nukkismarkkinoille.
Tätä kirjaa olin selaillut kaverilla ja sen perusteella tein ostopäätöksen mutta ei sitten ehkä ollutkaan niin kauheen hyvä.

Tämä on ihana, on kiva katsella taitavien tekijöiden aikaansaannoksia, meinaa tulla inspis..

Tää on kanssa ihan ok.

Doloreksista: pari hajuvesipumppua on jo käytetty.