lauantai 27. joulukuuta 2008

Hämeenlinnasta

Tälläisia ihanuuksia paljastui Hämeenlinnan nukkiskerhon Joulu swapista. Mä niin tohkeissani aukasin pikkupaketteja etten enään osaa sanoa mikä oli keneltäkin.
Kranssi koristaa Mairen ovea.
Tässä Maire poseeraa uusissa vetimissä.

Loput Joulukalenterin luukut

On mukamas ollut niin kiire ettei ole blogia kerennyt päivittämään, ainakin osittain saa kyllä syyttää laiskuutta.
Tässä loput ihanuudet jotka luukuista paljastui, järjestyksestä en ole ihan 100 % varma.
17. Huovutusvillaa

18. Kulho 19. Kannu ja pesusoikko 20. Jakkara

21. Tamineet tonttuiluun
22. Kannu
23. Pitsipeitto
24. Kulho ja herkkuja

tiistai 16. joulukuuta 2008

Vähän omiakin tekeleitä

Pieniä oon vähän räpeltänyt itsekkin, Hajusintti ja piparikakkutalo, joulutähdestä en sitten millään saanut aidomman näköistä, höh.
Linnut ja ruukut on kirppari ostoksia.

Luukut 11 - 16

Menin jo sekasin mikä oli minkäkin päivän paketti, joten tässä yhteiskuva.

keskiviikko 10. joulukuuta 2008

Joulukalenteri jatkuu..

Lisää ihanuuksia Terhiltä
4. Pikkulipasto
5. Askartelu matskua
6. Pitsiliina ja joku josta tulee jotain
7. Pari kassia
8. Kuusenkoristeita
9. Pöytätabletteja
10. Kukkia

keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Enkelikello

Viime vuonna katselin kateellisena muiden tekemiä ihania enkelikelloja mutta mun hyppysillä ei niin pieniä enkeleitä saa aikaiseksi kun ois tarvittu joten se sitten jäi..

..mutta..

.. tadaa, doloreksista hankituilla enkeleillä sain sen nyt tehtyä, ois kyllä saanut olla vieläkin pienempi mutta aika hyvä tuli kuitenkin.

Ostoksia

Lohtusoppailua kun en päässyt nukkismarkkinoille.
Tätä kirjaa olin selaillut kaverilla ja sen perusteella tein ostopäätöksen mutta ei sitten ehkä ollutkaan niin kauheen hyvä.
Tämä on ihana, on kiva katsella taitavien tekijöiden aikaansaannoksia, meinaa tulla inspis..
Tää on kanssa ihan ok.
Doloreksista: pari hajuvesipumppua on jo käytetty.

Joulukalenteri

Terhin kanssa vaihdettiin joulukalenteita..
1. Pieni naulakko vaikkapa pyyhkeille.

2. Pannumyssy ja vähän luettavaa.
3. Pöytälamppu.

Sika = kinkku = enkeli?

Pistin sittenkin porsimukselle ohjeen omat koivet kun en parempiakaan keksinyt ja samalla possu sai siivet, eli oisko viime vuoden joulukinkusta tullut enkeli.