keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Enkelikello

Viime vuonna katselin kateellisena muiden tekemiä ihania enkelikelloja mutta mun hyppysillä ei niin pieniä enkeleitä saa aikaiseksi kun ois tarvittu joten se sitten jäi..

..mutta..

.. tadaa, doloreksista hankituilla enkeleillä sain sen nyt tehtyä, ois kyllä saanut olla vieläkin pienempi mutta aika hyvä tuli kuitenkin.

Ei kommentteja: