lauantai 27. joulukuuta 2008

Hämeenlinnasta

Tälläisia ihanuuksia paljastui Hämeenlinnan nukkiskerhon Joulu swapista. Mä niin tohkeissani aukasin pikkupaketteja etten enään osaa sanoa mikä oli keneltäkin.
Kranssi koristaa Mairen ovea.
Tässä Maire poseeraa uusissa vetimissä.

Ei kommentteja: