tiistai 16. joulukuuta 2008

Vähän omiakin tekeleitä

Pieniä oon vähän räpeltänyt itsekkin, Hajusintti ja piparikakkutalo, joulutähdestä en sitten millään saanut aidomman näköistä, höh.
Linnut ja ruukut on kirppari ostoksia.

Ei kommentteja: