Innostuin taas massailemaan nyt vaihteeksi kakkuja tulevaan leipomo/kahvilaan.
Pari lakkakakkua, mansikka-, banaani ja hedelmäkakku, muutama kirsikkaviineri ja kokeilin vihdoin tota veden tekoainetta ja tein pari lasia appelsiinimehua.
Toi pitsiliina on virkattu kakkupaperi kun en paperista tekemällä saanut mieleisiä, samanlaiset on kaikkiin noihin kakkulautasiin.

Massailin myös, en suinkaan kaktuksia vaan mehikasveja, toi kannussa oleva esittää rahapuuta. Hy-Ri kerhon kanssa tehtiin neulatyynyjä sen mun aiemman tekemän mallin mukaan mutta kun mulla oli niitä jo kaksi niin tein sitten sellaisen käsivarteen laitettavan mallisen (se on toi vaalee epämääräinen möykky rahapuun edessä). Kahvimyllykin on uusi tekele.