torstai 8. toukokuuta 2008

Mairen keittiö

Maire, siis opettaja on saanut nimen ja keittiön.Ja kukkakioski pari orkideaa.

1 kommentti:

TmT kirjoitti...

Hyvän näköiset kaapit on Maire saanut.