tiistai 17. maaliskuuta 2009

Äijän koti

Kun ei oikeen saa mitään uutta aikaiseksi niin täytynee esitellä jotain vanhaa. En sentään ihan ole joutilaana ollut, Äijä sai parven ja ikkunat "mökkiinsä" ja lattiat maalattiin ja siihen se varmaan taas tyssääkin koska seuraavaksi pitäsi tehdä portaat kerrosten väliin ja portaiden tekeminen on yök. Tässä on jo pikkasen mallailtu sisustusta.
Äijäkin on näköjään jo kotiutunut vaikka kaikki on ihan rempallaan.

sunnuntai 8. maaliskuuta 2009

Tampereelta

Terhin kanssa ampaistiin eilen heti aamusta matkaan Tampereen Taikasormet messuille. Kiva päivä ja ostoksiakin tuli tehtyä ihan kiitettävästi...

keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

Herkutellaan

Miten voikin olla kaikki puhti ja into ihan nollassa, tuntuu ettei mitään saa aikaiseksi mutta pistetään nyt kuitenkin vähän suuta makeaksi.
Jäätelöt on kyllä ihan syötävän näköisiä vaikka itse sanonkin.
Porukat tekee ihania rautalanka vääntelyitä niin pitihän munkin sitten kokeilla ja joo... ei ole rautalankavääntely mun juttu.