Kun ei oikeen saa mitään uutta aikaiseksi niin täytynee esitellä jotain vanhaa. En sentään ihan ole joutilaana ollut, Äijä sai parven ja ikkunat "mökkiinsä" ja lattiat maalattiin ja siihen se varmaan taas tyssääkin koska seuraavaksi pitäsi tehdä portaat kerrosten väliin ja portaiden tekeminen on yök. Tässä on jo pikkasen mallailtu sisustusta.
Äijäkin on näköjään jo kotiutunut vaikka kaikki on ihan rempallaan.
Image Transfers using Omni Gel – Tips & Tricks!
15 tuntia sitten