sunnuntai 8. maaliskuuta 2009

Tampereelta

Terhin kanssa ampaistiin eilen heti aamusta matkaan Tampereen Taikasormet messuille. Kiva päivä ja ostoksiakin tuli tehtyä ihan kiitettävästi...

Ei kommentteja: