lauantai 1. maaliskuuta 2008

Nukkis tekeleet

HY-RI nukkiskerhossa tehtiin kenkiä ja toisella kertaa pönttöuuneja.
Tämä menee merimiehen mökkiin, sisälle tulee vielä tuikkukynttilä.
Kenkiä en tietenkään saanut aikaiseksi kerhossa, nämä tein myöhemmin kotona.

Saanko esitellä Reinot, Ainot ja kookokengät
Sadesäälle Kontiot.

Ei kommentteja: