Hiljasta on blogissa ollunna...
Ihan pakko on nyt esitellä, minussa elää pieni sähkäri. Olen aikojen saatossa keräillyt mm. kirppiksiltä Lundbyn valoja ja Äijän mökin valaistus on niistä koottu, vähän olen ylpee itsestäni.
Mökin valot on hämärässä ihana tunnelmalliset mutta minkään kokoista kuvaajaa ei minusta kyllä löydy, en saa enään ilman salamaa onnistumaan yhtään kuvaa, aina ne tärähtää, on jotenkin sumeita ym. ym.
Muumitalo ei liity Äijään mitenkään, on muuten vaan laitettu näytille.
3 kommenttia:
Näyttää kyllä kotoisalta.
Muumitalokin on ihana vaikkei kuuluiskaan tänne
Tosi kiva, kun äijä sai valoa kaamokseen. Hyvän näköinen on kyllä tuo muumitalokin :)
Onpas hauskan näköinen merimiesboksi :D
Lähetä kommentti