tiistai 28. lokakuuta 2008

Holtsut

Eilen oli Hämeenlinnan nukkiskerho jonka aiheena oli kengät. Töitten takia en päässyt mukaan mutta yön hiljaisina tunteina sain aikaiseksi hollannikkaat Äijälle.

Ei kommentteja: