perjantai 19. syyskuuta 2008

Tilda neiti

Hyvänen aika, on meinannut unohtua esitellä uusin Tilda neiti, nimeltään Kevät. Ajatuksena on tehdä muutkin vuodenajat.

2 kommenttia:

TmT kirjoitti...

Moi!
tosi kiva idea tehdä vuoden aikojen mukaan tildat.
T:Terhi

Mari kirjoitti...

Kaunis on Tilda-neitisi:) Kiva blogi!