Pienen kahvilan pitäminen ei ole mikään kultakaivos, varsinkin kun kukkamyynti siellä piti lopettaa tilan ahtauden takia. Joten kun sinne tarvittiin uusia kalusteita niin kaiveltiin vanhoja varastoja ja tuunattiin kalusteet uuteen uskoon.
Tämän ruokahuoneen kaluston olen ostanut joskus vuonna kivi ja keppi. Kauheet mutta siihen aikaan ei nukkekodintavaroita juuri mistään saanut ja kun sellaiset tuli vastaan ne ostettiin oli miten kamalat tahansa.
Tämän ruokahuoneen kaluston olen ostanut joskus vuonna kivi ja keppi. Kauheet mutta siihen aikaan ei nukkekodintavaroita juuri mistään saanut ja kun sellaiset tuli vastaan ne ostettiin oli miten kamalat tahansa.
Kuvaan on päässyt myös aika säälittävän näköinen nuken tekele.
2 kommenttia:
Ihania huoneita kauniita tavaroita upea :) Nukkekoti Jie
Upeita tuunauksia - tuo pöydän halkaisu ansaitisi päästä Nukkekotilehden NiksiBoxiin - saanko laittaa sen sinne?
Lähetä kommentti