tiistai 19. tammikuuta 2010

Tuunauksia

Pienen kahvilan pitäminen ei ole mikään kultakaivos, varsinkin kun kukkamyynti siellä piti lopettaa tilan ahtauden takia. Joten kun sinne tarvittiin uusia kalusteita niin kaiveltiin vanhoja varastoja ja tuunattiin kalusteet uuteen uskoon.
Tämän ruokahuoneen kaluston olen ostanut joskus vuonna kivi ja keppi. Kauheet mutta siihen aikaan ei nukkekodintavaroita juuri mistään saanut ja kun sellaiset tuli vastaan ne ostettiin oli miten kamalat tahansa.
Iso pöytä pistettiin halki niin saatiin kaksi sivu pöytää, toinen kahvilan puolelle ja toinen leipomuspöydäksi. Pari pannunalustakin piti mosaiikeista värkätä.
Tuolit sai vähän niinku ranskalaisen ilmeen, takana oleva pöytä pitää vielä hio ja tietty asetella noi pikku hyllyt uudelleen.
Kuvaan on päässyt myös aika säälittävän näköinen nuken tekele.

2 kommenttia:

Taina kirjoitti...

Ihania huoneita kauniita tavaroita upea :) Nukkekoti Jie

Eija kirjoitti...

Upeita tuunauksia - tuo pöydän halkaisu ansaitisi päästä Nukkekotilehden NiksiBoxiin - saanko laittaa sen sinne?