perjantai 26. helmikuuta 2010

Poukkoilua

Nyt on poukkoiltu huushollista toiseen ja räpelletty vähän muutenkin.

Äijä sai yhdet portaat.
Mairen veski remontti on vähän edennyt.
Sitten räpellyksiä, olkaa hyvä:




3 kommenttia:

Lotte kirjoitti...

Ihania pikku-juttuja! Veski on aivan super-suloinen ;)

Maria kirjoitti...

Aivan ihania pieniä aartehia :)

Johanna Järvenpää kirjoitti...

Nuo hiusharjat on ihania <3