Vaihteeksi taas kahvilan kimpussa.
Sinne on rakennettu uusi tiski että saatiin myyntiin myös jätskiä.
Massasta jätski ja karkki valikoimaa. Uuden tiskin taso on ihanista mosaiikkilaatoista.
Sinne on rakennettu uusi tiski että saatiin myyntiin myös jätskiä.
2 kommenttia:
Ai että, mitä herkkuja kahvilassa valmistetaan :D Myyntitiskin taso on uskomattoman kaunis! Jätskien vohvelit ihania... upeeta!
hei sä opetat mua kohta massailemaan :) noi on ihania...
Lähetä kommentti