lauantai 16. tammikuuta 2010

Kahvila

Vaihteeksi taas kahvilan kimpussa.
Sinne on rakennettu uusi tiski että saatiin myyntiin myös jätskiä.Massasta jätski ja karkki valikoimaa. Uuden tiskin taso on ihanista mosaiikkilaatoista.
Kahvilan kakut leivotaan itse.
Tarjolla on myös mansikka kiisseliä ja vohveleita kera hunajan.

2 kommenttia:

Lotte kirjoitti...

Ai että, mitä herkkuja kahvilassa valmistetaan :D Myyntitiskin taso on uskomattoman kaunis! Jätskien vohvelit ihania... upeeta!

Terhi T kirjoitti...

hei sä opetat mua kohta massailemaan :) noi on ihania...