tiistai 28. huhtikuuta 2009

Pistoksissa

Mikähän inspis tai ampiamalainen nyt on pistänyt kun valmista syntyy ihan ennen kuulumattomalla tavalla, nyt kahvila sai hyllyjä ja muutama lamppukin on löytänyt paikkansa. Lattian maalaus ei vaan edisty...

Ei kommentteja: