perjantai 24. huhtikuuta 2009

Kyläpahanen

Vitriinejä on 3, näistä se kylä pikkuhiljaa rakentuu...
Hyvä kun on monta rojektia, kun yksi tympii niin voi tehdä toista tai peräti kolmatta.
Tästä tulee jossain vaiheessa kyläkauppa, ainakin alakertaan, yläkerran kohtalo on vielä avoin.
Tämä on nyt ollut työn alla.
Yläkerrassa on odotushuone ja lääkärin vastaanotto, alakerrassa apteekki ja yhdistetty kahvila-kukkakioski. Lattian maalaus on nyt vähän vaiheessa, harmittaa kun menin maalaamaan noi valkoiset ruudut, puunvärisenä ois antanut vähän "väriä" kun kaikki on niin valkoista.
Koulu ja Mairen huusholli, tämä onkin jo vilahdellut aikaisemmin.
Muutama kukkakin on tullut väkerrettyä.

2 kommenttia:

Lotte kirjoitti...

On sulla mahtavia projekteja useampikin menossa :) Kukat on nättejä!

anja kirjoitti...

Tämä taitaakin olla mulle ennen käymätön blogi?? Kiinnostavia juttuja nuo apteekki yms. kaupat. Hurja määrä kukkia :D