Vitriinejä on 3, näistä se kylä pikkuhiljaa rakentuu...
Hyvä kun on monta rojektia, kun yksi tympii niin voi tehdä toista tai peräti kolmatta.
Tästä tulee jossain vaiheessa kyläkauppa, ainakin alakertaan, yläkerran kohtalo on vielä avoin.
Tämä on nyt ollut työn alla.
Hyvä kun on monta rojektia, kun yksi tympii niin voi tehdä toista tai peräti kolmatta.
Tästä tulee jossain vaiheessa kyläkauppa, ainakin alakertaan, yläkerran kohtalo on vielä avoin.
2 kommenttia:
On sulla mahtavia projekteja useampikin menossa :) Kukat on nättejä!
Tämä taitaakin olla mulle ennen käymätön blogi?? Kiinnostavia juttuja nuo apteekki yms. kaupat. Hurja määrä kukkia :D
Lähetä kommentti