maanantai 27. huhtikuuta 2009

Lievää edistystä

Kahvila alkaa muotoutua, sinne on saatu mm. kalusteita ja kukkia. Kukat on kyllä laitettava kiinni hyllyille, pieni hönkäys ja kaikki on nurin. On kyllä kiva saada noita pikkujuttuja paikalleen, kaikenlaisia sälärasioita kun alkaa oleen vähän joka paikassa.Lääkärikin on vähän saanut tarvekaluja.

Ei kommentteja: