tiistai 6. lokakuuta 2009

Tyttölöiden kaa

Ollaan taas aloitettu kerho tapaamiset, meillä on pieni mutta inspiroiva porukka. Koko kesä on mennyt mineilemättä mutta kerhon myötä inspis alkaa pikkuhiljaa palailemaan. Kiitos Likat!

Ekalla kerho tapaamisella tehtiin kartongista kannuja, mulla kun niitä oli jo ennestään niin tein ämpäreitä ja kotona sitten vähän muutakin.Toisella kertaa tehtiin koreja, muutama muunnos leipäkorista valmistui vielä kotonakin.Pienet lipastot on tehty 1 mm vanerista, kiva matsku. Voi leikata saksilla ja on helppo työstää.

3 kommenttia:

Lotte kirjoitti...

Ai, kuinka herttaisia nuo ämpärit ja marjanpoimurit :) Siinä ovat odottelemassa seuraavaa urakkaa ensi vuonna ;D

Possumamma kirjoitti...

Wau, hienoja! Näyttävät uskomattoman paljon emalisilta, eipä uskoisi, että on tehty kartongista!

Eija kirjoitti...

Nuo kannut ja ämpärit on upeat!