perjantai 16. lokakuuta 2009

Elektroniikkaa

Oikein viihde sellaista

2 kommenttia:

Lotte kirjoitti...

Siis, nää on ihania... voin sieluni silmin nähdä tällaisen "asetelman" jossain vanhan tavaran liikkeen nurkassa. tosi onnistuneita kaikki :)

Maija kirjoitti...

Tunnustusta blogissani sinulle!