Siis, nää on ihania... voin sieluni silmin nähdä tällaisen "asetelman" jossain vanhan tavaran liikkeen nurkassa. tosi onnistuneita kaikki :)
Tunnustusta blogissani sinulle!
Lähetä kommentti
2 kommenttia:
Siis, nää on ihania... voin sieluni silmin nähdä tällaisen "asetelman" jossain vanhan tavaran liikkeen nurkassa. tosi onnistuneita kaikki :)
Tunnustusta blogissani sinulle!
Lähetä kommentti