Oikein kivannäköisiä ostoksia näkyy olevan täälläkin - vaikka monta muuta on sitten jäänytkin ostamatta. ;)
Kiva projekti näyttää taas olevan aluillaan. Pitäis varmaan ottaa joskus urakka keskeneräisten valmistuminen :)
Oi miten ihania ostoksia! En muista olenko aikaisemmin käynyt sivuillasi, mutta nyt selasin pidemmältäkin ajalta. Aivan ihania minijuttuja ja projekteja sinulta löytyy. Oli nautinto katsella niitä.
Kivan näköisiä ostoksia! Ja taas paljon sellaista, mitä en muista nähneeni ollenkaan...
Lähetä kommentti
4 kommenttia:
Oikein kivannäköisiä ostoksia näkyy olevan täälläkin - vaikka monta muuta on sitten jäänytkin ostamatta. ;)
Kiva projekti näyttää taas olevan aluillaan. Pitäis varmaan ottaa joskus urakka keskeneräisten valmistuminen :)
Oi miten ihania ostoksia! En muista olenko aikaisemmin käynyt sivuillasi, mutta nyt selasin pidemmältäkin ajalta. Aivan ihania minijuttuja ja projekteja sinulta löytyy. Oli nautinto katsella niitä.
Kivan näköisiä ostoksia! Ja taas paljon sellaista, mitä en muista nähneeni ollenkaan...
Lähetä kommentti