tiistai 27. heinäkuuta 2010

Forssasta

Tulipahan piipahdettua markkinoilla.
Paljon kivoja juttuja jäi ostamatta, no seuraavalla kerralla sitten.
Uusi projekti aloitettu, koskahan sitä sais jonkun projektin valmiiksi asti?

4 kommenttia:

riSa kirjoitti...

Oikein kivannäköisiä ostoksia näkyy olevan täälläkin - vaikka monta muuta on sitten jäänytkin ostamatta. ;)

Terhi T kirjoitti...

Kiva projekti näyttää taas olevan aluillaan. Pitäis varmaan ottaa joskus urakka keskeneräisten valmistuminen :)

Iris kirjoitti...

Oi miten ihania ostoksia! En muista olenko aikaisemmin käynyt sivuillasi, mutta nyt selasin pidemmältäkin ajalta. Aivan ihania minijuttuja ja projekteja sinulta löytyy. Oli nautinto katsella niitä.

Lotte kirjoitti...

Kivan näköisiä ostoksia! Ja taas paljon sellaista, mitä en muista nähneeni ollenkaan...